vrijdag 21 juni 2013

gehaakt jasje voor een vork

Ze staken al lang mijn ogen uit, die vorken en lepels die ik op pinterest zag voorbijkomen en die voor andere doeleinden gebruikt worden.
Aan de slag dus!
Ik heb dessertvorkjes uit de kringwinkel gebruikt en er een jasje rond gehaakt met het oh zo noodzakelijke knoopje. Het middelste tandje wat omgeplooid en hup, we kunnen er een visitekaartje,  foto of kattebelletje in steken.
Mijn bedoeling was om zo een hele reeks te maken maar ik heb zoals gewoonlijk mijn oog weer op iets anders laten vallen nl. mijn klompen maar daarover later meer.
  
 
PIXIE

4 opmerkingen:

  1. Leuk idee. Maar ik ben wel heel benieuwd naar je klompen. Ik heb iets speciaals met klompen dus ik houd je blog in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit! Ik ben ook benieuwd naar de klompen. Krijgen die ook knoopjes hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend geinig idee zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag ze al op je pinterest pagina voorbij komen. Ze zijn echt leuk. Hm, je geeft mij ook meteen een idee. Dus ik ga nog even broeden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...